Praca wenerologa

Do wenerologa należy zgłosić się zawsze wtedy, gdy niepokoją nas objawy możliwych schorzeń powstałe w obrębie narządów intymnych. Grudki, krosty, przebarwienia, bolesność, pieczenie, swędzenie narządów czy chociażby zdiagnozowana choroba tego rodzaju u partnera seksualnego powinna być pobudką do wizyty u tego rodzaju specjalisty. Co więcej, wenerologia to zakres medycyny, który zajmuje się także diagnozą i leczeniem chorób układu moczowego.

Wenerologia

Choroby, z którymi pacjent zgłasza się do wenerologa są bardzo często krępujące bowiem dotyczą narządów intymnych. Właśnie dlatego tak ważne jest znalezienie odpowiedniej kliniki, w której chory spotka się z życzliwością i dyskrecja na najwyższym poziomie. Warto znaleźć również dobrego wenerologa, który będzie w stanie prawidłowo rozpoznać chorobę oraz skutecznie ją wyleczyć. Co więcej, wenerolog powinien stale współpracować z ginekologiem, urologiem czy innymi specjalistami, którzy zajmują się dziedzinami pokrewnymi, a mogącymi mieć wpływ na wystąpienie schorzenia narządów intymnych. Tylko w ten sposób może odbywać się szybkie i skuteczne leczenie bez żadnych powikłań.

Takich profesjonalistów znaleźć można w Clinica Dermatologica. To zespół doświadczonych lekarzy, którzy pracują w oparciu nie tylko o zdobytą wiedzę, ale także najlepszej jakości sprzęt medyczny, dzięki któremu możliwa jest szybka diagnoza i terapia chorób. To właśnie do wenerologa pracującego w gdańskiej klinice mogą zgłaszać się pacjenci, którzy borykają się, bądź podejrzewają u siebie opryszczkę narządów płciowych, zarażenie wirusem HPV, HIV, kiłą, rzeżączką czy chlamydiozą. Wenerolog sprawnie poradzi sobie także z leczeniem i zapobieganiem występowania tak powszechnych infekcji jak drożdżyca i grzybica chociaż trzeba zaznaczyć, że doświadczenie ma także w leczeniu pacjentów z wszawicą łonową czy też świerzbem.

Kiedy zapisać się do wenerologa?

Do wenerologa warto zapisać się natychmiast po pojawieniu niepokojących objawów. Do takich zaliczają się grudki, krostki, przebarwienia, wyciek z cewki moczowej lub nieprawidłowa wydzielina z pochwy, a także świąd, bolesność narządów intymnych. Konsultacja u wenerologa jest niezbędna przy wszelkich niestandardowych zmianach. Do specjalisty tego rodzaju warto zapukać również w przypadku, kiedy z chorobą weneryczną zmaga się seksualny partner. Dzięki temu można skutecznie uniknąć zarażenia czy niechcianych nawrotów choroby.