Ureaplasma

Ureaplasma to jedna z bakterii, która jest przenoszona drogą płciową i wywołuje infekcje narządów płciowych. Aby zarazić się tą bakterią, wystarczy odbyć Czytaj więcej

Rzęsistkowica

Rzęsistkowica to choroba pasożytnicza, która jest przenoszona drogą płciową, a wywoływana jest przez rzęsistka pochwowego i dlatego właśnie występuje głównie u kobiet. Czytaj więcej

Zespół Reitera

Zespół Reitera to choroba, która jest wynikiem powikłań po zarażeniu chlamydiozą, a inaczej nazywana jest reaktywnym zapaleniem stawów. Choroba ta rzadziej dotyka Czytaj więcej

Mycoplasma genitalium

Mycoplasma genitalium to bakteryjne zakażenie, które jest przenoszone poprzez drogę płciową. Na początku choroba ta nie daje żadnych objawów, co bardzo utrudnia Czytaj więcej

Cytomegalia

Cytomegalowirus (CMV) jest jednym z wirusów opryszczki, który jest bardzo rozpowszechniony i należy do tej samej grupy, co wirusy opryszczki, półpaśca czy Czytaj więcej

Rzeżączka

Rzeżączka to jedna z najczęstszych chorób, które są przenoszone drogą płciową. Jednym z takich najbardziej jej charakterystycznych objawów jest ropny wyciek z Czytaj więcej

Kiła

Kiła, jest chorobą zakaźną, a to w jaki sposób ona przebiega jest bardzo indywidualne dla każdego chorującego na nią człowieka. Możemy się Czytaj więcej

Kandydoza – drożdżyca

Kandydoza inaczej nazywana jest drożdżycą, a wywołują ją grzyby z rodzaju Candida. Do tych grzybów zalicza się: Candida albicans, Candida tropicalis, Candida Czytaj więcej

Waginoza – zakażenie pochwy

Bardzo częstym zakażeniem pochwy jest waginoza, która inaczej nazywana jest bakteryjnym zakażeniem pochwy, niespecyficznym zapaleniem pochwy, bakteryjnym zapaleniem pochwy oraz bakteryjną waginozą. Czytaj więcej

Trycholog

Trychologia. Remedium na łysienie i wypadnie włosów. Codziennie rano przeglądasz się w lustrze i widzisz, że ubywa Ci coraz więcej włosów? Nie Czytaj więcej

Znamiona a depilacja laserowa

Wiele osób posiadających na ciele pieprzyki boryka się z dylematem, czy powinno poddać się depilacji laserowej. Specjalista rozwiewa wszelkie wątpliwości.   Czym Czytaj więcej

Leczenie rumienia na twarzy

Leczenie rumienia na twarzy można przeprowadzić za pomocą nowoczesnego rozwiązania laserowego: Laser Harmony XL pro Dye-VL. Znane na całej świecie lasery, szybko podbiły Czytaj więcej

Znamiona barwnikowe

Znamiona barwnikowe ma niemal każdy z nas. Wylicza się, że na ciele każdego człowieka jest ich średnio 20, przy czym jedna osoba Czytaj więcej

Dermatologia kliniczna

Żaden niepokojący sygnał dotyczący stanu naszej skóry nie może być bagatelizowany. Musimy zdać sobie sprawę, że skóra jest nie tylko największym organem Czytaj więcej

Choroby weneryczne u mężczyzn

Owrzodzenia, przebarwienia skóry w okolicach narządów intymnych, wydzielina z cewki moczowej czy ból podczas oddawania moczu bądź aktywności seksualnej to najczęściej występujące Czytaj więcej

Choroby weneryczne u kobiet

Do występowania chorób wenerycznych przyczyniają się kontakty seksualne. Bardzo często jest to też wynik nieodpowiedniej higieny intymnej. Warto znaleźć lekarza, który w Czytaj więcej

Trądzik różowaty

Trądzik różowaty pojawia się u osób dojrzałych, najczęściej po 40-50 roku życia. Jego typowe objawy to rozszerzone naczynka oraz silne zaczerwienienie twarzy. Czytaj więcej

Liszaj twardzinowy

Liszaj twardzinowy to choroba atakująca narządy płciowe zarówno u kobiet jak i u mężczyzn. Niestety, do tej pory nie ustalono jednoznacznej przyczyny Czytaj więcej

Leczenie łysienia

Aby móc skutecznie leczyć łysienie, w pierwszej kolejności należy odnaleźć przyczynę nadmiernego wypadania włosów. Samo niwelowanie skutków niewiele zmieni. Wie o tym Czytaj więcej